הבלוג

הכירו את הלקוחה - איריס נץ הנהלת בתי משפט

 

שמחנו להכיר מקרוב את איריס נץ, מנהלת בכירה של תחום ערוצי השירות בהנהלת בתי משפט.

שמענו ממנה כמה חשובים לה שותפות ושקיפות, מה הערכים המוספים שהיא מקבלת מהשותפות עם תקשוב, מה חשיבות מוקד המידע עבורה, ועל מימוש של חדשנות טכנולוגית עבור האזרחים

 

 

ספרי לנו על עצמך

בת 53, מתגוררת במושב גבעת יערים שממוקם למרגלות הרי ירושלים, אמא ל-2 ילדים מדהימים.

 

ספרי לנו על הארגון בו את עובדת, על תפקידך, ועל הקשר עם תקשוב

 

הרשות השופטת היא רשות עצמאית ובלתי תלויה, שמהווה את אחת משלוש רשויות השלטון במדינה. היא כוללת בתי משפט בשלוש ערכאות – השלום, המחוזי, ובית המשפט העליון, שעוסקים בעניינים פליליים, אזרחיים ומנהליים, וגם בעניינים מיוחדים כמו תעבורה, נוער, משפחה, ובתי הדין לענייני עבודה. 

הנהלת בתי המשפט אחראית מטעם הרשות על כל בתי המשפט והדין בארץ, רואה את השירות לאזרח כערך עליון, ושואפת לשיפור מתמיד והקלת התהליכים המשפטיים על ידי שימוש בחדשנות טכנולוגית. 

התחלתי את עבודתי בהנהלת בתי המשפט בשנת 1995, ובשנת 1998 עברתי לתפקיד ניהולי במרכז המידע. בשנתיים האחרונות אני עובדת בחטיבת השירות לציבור, שתפקידה להוביל את השירות של הרשות, והיא פועלת בשיתוף עם יחידות המטה והשטח, כדי לשפר ולפתח את התחום לטובת הציבור.

את עבודתי עם תקשוב התחלתי בשנת 2010 כשזכו במכרז ההקמה של מרכז המידע הטלפוני. משלבי ההקמה הראשוניים הכרנו חברה מקצועית מאוד, בעלת סטנדרטים גבוהים של שירות, שתמיד נותנת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. הפרויקט הוקם יחד עם גב' טל כץ מתקשוב, תוך חשיבה על הצרכים שלנו, ודיוק הנושאים החשובים לנו כלקוח. כך הקמנו מרכז מידע מקצועי ושירותי למופת. כמובן שתמיד הצבנו לעצמנו רף גבוה של רמת שירות ומקצועיות ללא פשרות.

כבר בתחילת עבודתי מול תקשוב הכרתי צוות ניהולי ונציגים מקצועיים, סבלניים, אדיבים, שמעניקים רמת שירות גבוהה, מקשיבים ללקוח, ומסייעים לנו ככל שניתן. 

הצוות הניהולי שמלווה אותנו עד היום עושה עבודתו נאמנה, והכל בשותפות מלאה למען מטרה משותפת. זה המקום לומר תודה רבה למנהלת המערך מיכל מוריה גורן שאיתי מאז הקמת המוקד, לווליד דחאללה מנהל המוקד, ולמנהלי הצוותים –  סלימאן, מראל, ערין ולידור. 

נציגי השירות שלנו עומדים בחזית ומהווים את חלון הראווה למערכת שלנו.

בעיני יש חשיבות רבה למתן מענה ברמה גבוהה לכל הפונים למוקד. יחד עם דרישות התפקיד אני מאמינה שאנו מנהלים קודם כל אנשים, ולכן תמיד נדאג להביע את תודתנו על ידי מתן שי קטן כאות הערכה על עבודתם הקשה והמאתגרת.

בשנת 2019 חברת תקשוב זכתה שנית במכרז, הפעם רב ערוצי. המשמעות היא שהנהלת בתי המשפט מתאימה עצמה לשינוי בעולמות התקשורת הדיגיטליים, ומרחיבה את פלטפורמת השירותים הניתנים לפונים שלנו, למשל: שימוש במייל, בוואצאפ, נתב אוטומטי וכד'.

למעשה השירות הרב ערוצי מתאם מגוון רחב של ערוצי תקשורת, ומאפשר ללקוח לקבל שירות מכל מקום, בזמן שנוח לו, ובאופן המתאים לו.

 

תספרי לנו על תפיסת השירות והאני מאמין שלך בתפקידך

 

תפיסת השירות שלי היא כמו מפת דרכים אמיתית ומוטמעת, שמכוונת את היום-יום של הנהלת בתי המשפט, את הפעילות השוטפת, ואת התכנון האסטרטגי העתידי. היא מספקת רציונל לעשייה השירותית, והיא יוצרת קו מנחה ברור לחוויית שירות טובה ואחידה בכל מגע של האזרח עם מערכת בתי המשפט, בהתאמה לרצונות ולצרכים השונים של הפונים אלינו.

חשוב לנו לממש חדשנות דיגיטלית, ויש בעינינו חשיבות רבה מאוד כמובן לנושא הנגישות לבעלי מוגבלות.

אני מאמינה ששירות צריך לבוא מבפנים, מהבטן, ושזכיתי למנהלים ולעובדים שמעניקים שירות מהלב ומהנשמה, באכפתיות, ברגישות ובמקצוענות.

 

מה חשוב לך לשמר בקשר עם תקשוב?

 

חשוב לי  לשמר את התקשורת הטובה, ההקשבה, תיאום הציפיות בינינו, שיתוף הפעולה, השקיפות, העבודה משותפת של כל הצוותים של תקשוב מולנו תוך ראיית הדברים עין בעין. ואת זה שיש לנו מטרות משותפות שהן - לשפר, להיות יצירתיים, ולהביא פתרונות יעילים ותוצאות טובות לשביעות רצון הפונים. 

אישית חשוב לי להכיר את העובדים במוקד כאילו היו העובדים שלנו, ושביחד אנו חוגגים חגים של כל הדתות תוך כבוד אחד לשני.

 

מהם הערכים המוספים שאת מקבלת מתקשוב?

 

כחלק מראיית הארגון שלנו, השואף לחדשנות בכל התחומים, ושיפור מתמיד של מתן השירות, אני רואה חשיבות רבה בידע של הגורמים במרכז המידע שהם חלק בלתי נפרד מכל התהליכים הללו.

אני רוצה בהזדמנות זו להודות לכל צוות הטכנולוגיה שמלווה אותנו בעבודה היומיומית, שנותן תמיד פתרונות לכל דבר, ומגלה גמישות לאורך כל הדרך המשותפת שלנו.

 

משהו אישי עלייך: 

אחד המשפטים האהובים עלי, שממחיש את הגישה שלי לחיים, הוא: " לחלום זו צורה של תכנון" (גלוריה סטיינם). 

 

 

תודה לך איריס על המילים החמות והחכמות ועל שותפות וגישה יוצאת דופן שאיתה פשוט כיף להצליח יחד.

 

תקשוב ניוזלטר

אנחנו מעדכנים בכל מה שחדש, מעניין ומסקרן. נשמח אם תצטרפו
אנא מלאו את טופס - תקשוב ניוזלטר

* שדה חובה

The Butterfly Button