פיתוח ועיצוב פתרונות תקשורת חכמים, היוצרים דיאלוג משודרג: חווייתי, יוזם, ידידותי ואפקטיבי -זו המשימה המרכזית. היכולות הטכנולוגיות של תקשוב פורצות דרך ומובילות את הענף כולו. בשורות החדשנות בתחום, הם היוזמה והיצירה של תקשוב. היתרון היחסי בתחום טמון בכוח אדם מצטיין, וחברות בנות טכנולוגיות, המציגות מוצרים משלימים לעולמות המוקדים. העבודה נעשית על מערכות הטכנולוגיה המובילות כדוגמת AVAYA ו-nice ועוד. בפברואר 2021 רכשה קבוצת תקשוב את חברת ITNAVPRO המשמשת כאינטגרטור מוביל בעולם מוקדי השירות ובכך מעלה את התחום לשלב הבא.
הטכנולוגיות שלנו
Contact Center
מחלקת הטכנולוגיה המתקדמת בתקשוב אחראית לשכלול ושדרוג מתמיד, ושילוב פתרונות טכנולוגיים חדשניים המשדרגים את המענה ללקוח העסקי ואת חווית השירות לצרכן הסופי לתקשוב התמחות בעולם המוקדים, וניסיון במגוון רחב של תעשיות.
הניסיון בתפעול מגוון של מערכות פנימיות שונות כדוגמת CRM, מערכות Contact Center, מערכות ניהול ידע, אפליקציות שירות ועוד, מהווה יתרון ביכולת להגיב מהר ולהתאים את הפתרונות הנדרשים ללקוח למציאות המשתנה.
CALL SUMMARY
זמן יקר מושקע ע"י נציג לסכם הנקודות העיקריות שעלו בשיחה,
לעיתים גם לאחר שמסתיימת השיחה ולא פעם התיעוד אינו מדויק ומלא.
בעזרת שימוש ביכולות AI ניתן לספק בצורה אוטומטית סיכומי שיחה בזמן אמת ולשפר חווית עובד וחווית לקוח וגם לשם דיוק מסרים וחסכון זמן. וזאת באמצעות Bot Up Wrap Interaction המשתמש
ב-AI לסכם הפעילויות בשיחה.
שירות שיחות VIDEO
פתרון היברידי לשיחות VIDEO במוקדי השירות מבוסס ענן עם התממשקות למרכזיה המקומית. הפתרון מבוסס
על פלטפורמת AVAYA המאפשר פתרונות כמו:
- דוחות וניהול תורים במרכזיה המקומית
- אפשרות מעבר בין שיחה קולית לשיחת VIDEO בעזרת ממשק הנציג
- אפשרות להקלטת שיחות VIDEO בתצורה מקומית
תמלול ותובנות עסקיות – הפיכת מידע לתובנה
בעזרת טכנולוגיית ההמרה "text to speech "
ניתן לתמלל את השיחות, לאתר דפוסי התנהגות של לקוחות במוקדי השירות והמכירה ולהשתמש ב- DATA
לטובת תובנות עסקיות לצד שירותי אנליזה כחלק בלתי נפרד מהפתרון.
פתרון זה מאפשר זיהוי מהיר ואפקטיבי של מגמות ודפוסים, שיפור האיכות והמקצועיות של נציגי המוקדים,
שיפור תהליכים ארגוניים המשפיעים על חווית הלקוח, הגדלת מכירות וצמצום נטישות.
מערכת של נציג וירטואלי מלווה – AGENT ASSIST
נציג בכיר וירטואלי לתמיכה בכל נציג.
מערכת מבוססת בינה מלאכותית שמטרתה לשפר את חוויית הלקוח באמצעות הפעלת נציג בכיר וירטואלי לכל נושא באופן אוטומטי ובשפה חופשית. המערכת תומכת בנציגים במתן שירות באמצעות למידה וניתוח מעמיק של הנתונים הקשורים לשיחות בין צרכי הלקוחות והפתרונות האפשריים באופן היעיל והמהיר ביותר.
תמלול שיחות ואנליזה
מערכת לומדת מבוססת AI הופכים שיחות לתובנות עסקיות
במוקדי השירות והמכירה מטפלים בעשרות אלפי שיחות ביום. בשיחות אלה טמונים אוצרות של מידע: תחושות, רגשות, דעות, תלונות, בקשות - עולם תוכן עשיר, המשקף את יחס הלקוח לארגון. כל אלה משפיעים על החלטות קנייה, נטישה וחווית לקוח של צרכן מהחברה. בפועל, לא ניתן להאזין לכל השיחות ומידע רב וחשוב מתפוגג.
בעקבות אתגרים וצרכים אלה, החלה בשנים האחרונות התפתחות טכנולוגית משמעותית, המאפשרת להמיר שיחה לטקסט באמצעות תמלול, ולנתח את המידע לכדי תובנות חשובות, שמשפיעות על קבלת החלטות עסקיות.
קרא עוד על תמלול שיחות ואנליזה איך זה עובד?חייגן חכם
מערכת אוטומטית המחייגת ללקוחות בכדי להציע להם מעבר לנציגי המכירות.
המערכת תשלח הודעה מקדימה ללקוחות, שתעדכן על קבלת השיחה טרום כניסתה בכדי שכל לקוח יוכל לבחור האם לקבל את השיחה בזמן הקרוב או שיתקשרו אליו במועד מאוחר יותר.
במידה ובחרו במועד מאוחר יותר, הממשק יעדכן את החייגן בהעדפת הלקוח וידאג להוציא שיחה ללקוח לפי ההעדפה האישית שלו.
שירות זה מאפשר את ייעול השיחה מכיוון שהלקוחות יקבלו את השיחה בזמן האידיאלי עבורם, וימנע מצב בו הלקוחות יצטרכו להפעיל גמישות בניהול הזמן שלהם בזמן ההתקשרות.
RPA - אוטומציה של תהליכים
היום, הבינה המלאכותית מסוגלת לבצע את העבודות של נציגי המוקד ולחסוך בזמני השיחה, בעצם המערכת
תמלא שדות ותבצע את הפעולות שחוזרות על עצמן בצורה בה נוכל לחסוך זמן עבודה יקר.
בשלב הראשון, התהליכים ירוצו על תחנות הנציג בלי התממשקות מול מערכות המידע של הלקוח בהמשך,
יהיה אפשר לפתח ממשק דו כיווני מול מערכות הלקוח בכדי לבצע את התהליכים מאחורי הקלעים.
ENERJOY AI
היא פלטפורמת AI לניהול תהליכי הנעה ותמרוץ, נציגי המכירות והשירות בארגון. טכנולוגיית ה-AI מאפשרת את מיצוי הפוטנציאל של כל עובד ועובדת ע"י למידה של סגנון המוטיבציה האישי וניהול אוטומטי של תהליך הנעה מקיף ומתמשך.
- ניהול היעדים
- פידבקים אוטומטיים
- הכרה פומבית על מסכי טלווזיה
- אתגרים מותאים לסגנון המוטיבציה וליכולתו של כל עובד
- כלכלת נקודות חכמה
- חנות הטבות
- מודול לניהול סידור עבודה ונוכחות במשמרת
- ניהול מודל תגמול לשכר
חברת ENERJOY פועלת משנת 2017 ומוטמעת בעשרות ארגונים בישראל ובמגוון תעשיות כגון:
תיירות, פיננסים, בריאות, תקשורת, הייטק וקמעונאות.
עם ENERJOY AI נושא הנעת העובדים ורתימתם ליעדי החברה מקבל את המענה הראוי ומסייע ביצירת הישגים ממשיים, תוך כדי אימוץ חדשנות ואווירה מתאימה לצרכי העובדים העכשווים.
3 התועלות המרכזיות בשימוש בפטלפורמת ENERJOY הן :
- שיפור ביצועי העובדים
- חיסכון משמעותי בזמן למנהלים
- צמצום תחלופת עובדים
מערכת אומני צ'אנל
מערכת שירות הלקוחות הרב-ערוצית, הינה מערכת אינטגרטיבית מתקדמת המותאמת לאתגרי השירות בעידן שבו חווית הלקוח במרכז. למערכת יכולות מגוונות המשפרות בצורה משמעותית את חווית הלקוחות, בזכות ממשק דוחות מפורט ויכולת בקרה ומעקב על כל פניות הלקוח המתקבלות מערוצים שונים. המערכת מאפשרת קיצור זמן משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות במוקד בזמן אמת.
המערכת מאפשרת לארגון להעניק חווית שירות איכותית ואחידה בערוצים השונים: טלפוניה, צ'אט, אימייל, פקסים, אתר האינטרנט, רשתות חברתיות, השתלטות מרחוק, מובייל, העברה וחיתום מסמכים בזמן אמת.
המענה בכל הערוצים יהיה זהה ומותאם ספציפית ללקוח, במהלך פניית הלקוח לארגון, ניתן לעבור מערוץ אחד למשנהו בלי לאבד את רצף הטיפול בלקוח.
LUCi
הכירו את לוסי, הנציגה הווירטואלית המתקדמת של קבוצת 'תקשוב' המבוססת בינה מלאכותית מתקדמת ומאפשרת שירות חכם, זמין ומותאם אישית 24/7
- מענה מיידי בכל ערוץ תקשורת – טלפון, צ'אט, וואטסאפ ועוד
- לומדת ומשתפרת – מתייעלת בכל אינטראקציה כדי לספק שירות מדויק, מלא יותר ומותאם אישית
- מטפלת גם בפניות מורכבות - לוסי יכולה לנהל ולפתור תרחישים מורכבים בצורה אוטומטית וחכמה.
- משפרת חווית לקוח - מענה מהיר, איכותי ואפקטיבי המגדיל את שביעות רצון ונאמנות הלקוחות
- מספקת מענה גם לאחר סיום השיחה – מעדכנת את הלקוח בסטטוס הטיפול
- יתרון תחרותי מיידי – אוטומציה חכמה המציבה אתכם צעד אחד לפני כולם..
רוצים להפוך את השירות שלכם לחכם ויעיל יותר?
דברו איתנו וגלו איך לוסי יכולה לקחת את העסק שלכם קדימה!
CURATED AI
מערכת מידע מבוססת בינה מלאכותית לשיפור חווית הלקוח והעובד
CAI עוזרת לנציגי המוקד לספק שירות טוב יותר, מהיר יותר ומדוייק יותר.
CAI מנתחת נתונים בזמן אמת כדי לספק לנציגים מידע רלוונטי במהלך שיחות עם לקוחות
CAI עוזרת לנציגים לטפל בבעיות של לקוחות בצורה הטובה ביותר
CAI יודעת לענות באופן אוטומטי על כל שאלה בתחום המוקד, מה שחוסך זמן לניציגים וללקוחות
המערכת נועדה להביא לשיפור חוויית הלקוח, ולהפוך כל נציג במוקד למומחה תוך מתן שירות
אחיד ומיטבי. בנוסף, המערכת מתמקדת בלמידה וניתוח מעמיק של הנתונים הקשורים לחוויית
השירות על מנת להתאים בין צרכי הלקוחות והפתרונות האפשריים באופן היעיל והמהיר ביותר.
הטכנולוגיה נמצאת בליבת העשייה של תקשוב
מובילים את סטנדרט השירות
זמינים גם מכאן: 09-8633333 | contactus@tikshoov.co.il