פיתוח ועיצוב פתרונות תקשורת חכמים, היוצרים דיאלוג משודרג: חווייתי, יוזם, ידידותי ואפקטיבי -זו המשימה המרכזית. היכולות הטכנולוגיות של תקשוב פורצות דרך ומובילות את הענף כולו. בשורות החדשנות בתחום, הם היוזמה והיצירה של תקשוב. היתרון היחסי בתחום טמון בכוח אדם מצטיין, וחברות בנות טכנולוגיות, המציגות מוצרים משלימים לעולמות המוקדים. העבודה נעשית על מערכות הטכנולוגיה המובילות כדוגמת AVAYA ו-nice ועוד. בפברואר 2021 רכשה קבוצת תקשוב את חברת ITNAVPRO המשמשת כאינטגרטור מוביל בעולם מוקדי השירות ובכך מעלה את התחום לשלב הבא.
הטכנולוגיה נמצאת בליבת העשייה של תקשוב
Contact Center
מחלקת הטכנולוגיה המתקדמת בתקשוב אחראית לשכלול ושדרוג מתמיד, ושילוב פתרונות טכנולוגיים חדשניים המשדרגים את המענה ללקוח העסקי ואת חווית השירות לצרכן הסופי לתקשוב התמחות בעולם המוקדים, וניסיון במגוון רחב של תעשיות.
הניסיון בתפעול מגוון של מערכות פנימיות שונות כדוגמת CRM, מערכות Contact Center, מערכות ניהול ידע, אפליקציות שירות ועוד, מהווה יתרון ביכולת להגיב מהר ולהתאים את הפתרונות הנדרשים ללקוח למציאות המשתנה.
מערכת אומני צ'אנל
מערכת שירות הלקוחות הרב-ערוצית, הינה מערכת אינטגרטיבית מתקדמת המותאמת לאתגרי השירות בעידן שבו חווית הלקוח במרכז. למערכת יכולות מגוונות המשפרות בצורה משמעותית את חווית הלקוחות, בזכות ממשק דוחות מפורט ויכולת בקרה ומעקב על כל פניות הלקוח המתקבלות מערוצים שונים. המערכת מאפשרת קיצור זמן משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות במוקד בזמן אמת.
המערכת מאפשרת לארגון להעניק חווית שירות איכותית ואחידה בערוצים השונים: טלפוניה, צ'אט, אימייל, פקסים, אתר האינטרנט, רשתות חברתיות, השתלטות מרחוק, מובייל, העברה וחיתום מסמכים בזמן אמת.
המענה בכל הערוצים יהיה זהה ומותאם ספציפית ללקוח, במהלך פניית הלקוח לארגון, ניתן לעבור מערוץ אחד למשנהו בלי לאבד את רצף הטיפול בלקוח.
תמלול שיחות ואנליזה
הופכים שיחות לתובנות עסקיות
במוקדי השירות והמכירה מטפלים בעשרות אלפי שיחות ביום. בשיחות אלה טמונים אוצרות של מידע: תחושות, רגשות, דעות, תלונות, בקשות - עולם תוכן עשיר, המשקף את יחס הלקוח לארגון. כל אלה משפיעים על החלטות קנייה, נטישה וחווית לקוח של צרכן מהחברה. בפועל, לא ניתן להאזין לכל השיחות ומידע רב וחשוב מתפוגג.
בעקבות אתגרים וצרכים אלה, החלה בשנים האחרונות התפתחות טכנולוגית משמעותית, המאפשרת להמיר שיחה לטקסט באמצעות תמלול, ולנתח את המידע לכדי תובנות חשובות, שמשפיעות על קבלת החלטות עסקיות.
קרא עוד על תמלול שיחות ואנליזהאיך זה עובד?זיהוי ביומטרי
עבודה מהבית דורשת שמירה מיטבית על אבטחת מידע. לשם כך פיתחנו את פתרון החשכת המסך באמצעות זיהוי ביומטרי. ברגע שהנציג המורשה עוזב את המסך או אדם שאינו מורשה נכנס לחדר העבודה - המסך מוחשך בצורה מידית.
זיהוי ביומטרי קולי
הזיהוי הביומטרי על פי קול מקפיצה את נתוני הלקוח בתחילת השיחה עם הנציג, מה שתורם לקיצור משך תהליך ההזדהות. פתרון קל ומהיר לשיפור מתן השירות.
DialMyApp
אפליקציה המנגישה באופן ויזואלי את כלל אפשרויות השירות של המותג/חברה עבור לקוחות שהתקשרו למוקד שירות. לקוחות אלה, עוברים אוטומטית לתפריט שירותים נגיש המאפשר בחירה קלה ומהירה בשירות המבוקש.
חוויית שירות קלה ונוחה
- זמינות 24/7
- זמינות מידע קלה ומהירה
- כל השירותים וערוצי התקשורת פרושים בפני הלקוח
- תמיכה במגוון שפות
- תפריט מותאם לשעות הפעילות
חתימה דיגיטלית על מסמכים
חתימה דיגיטלית הנקראת גם חתימה אלקטרונית, מאפשרת ללקוחות לנהל עסקאות עד לשלב החתימה, לייעל ולפשט את תהליכי העבודה ולחתום על כל מסמך בכל מקום ובכל עת. החתימה הינה קובץ מוצפן אותו מצרפים למסמך עליו רוצים לחתום.
חתימה דיגיטלית מחליפה את החתימה הרגילה בכתב יד. חתימה זו היא ייחודית לחותם ואינה ניתנת לזיוף או להעברה. מדובר בפתרון זמין, מהיר, מאובטח וירוק.