תפיסת עולם

אומרים כן לתקשורת טובה.

העולם הדינאמי בו אנו חיים שם את התקשורת במוקד - ברמה האישית, חברתית ועסקית ככל שהתקשורת טובה יותר, האנשים והעסקים מרוצים ומצליחים יותר.

 

תקשוב רואה עצמה כמחוללת יישומים בקטגוריית השירות ככלל ומוקדי השירות בפרט, ומחויבת להפכם למפגשי תקשורת משמעותיים וחיוביים. אנו מחוברים לאמת בסיסית של עולם השירות: קידום ההרגשה הטובה והתוצאה החיובית בכל ממשקי העשייה. עשייה זו מתחברת לערכי היסוד שלאורם אנו פועלים ואותם מקדמים - הקשבה, אנושיות, יצירתיות והפתעה הגורמת לנו תמיד להביא את הדבר הבא.

 

בכל מחלקות הארגון ובחברות הבנות מחוייבים לצורת עבודה שמבוססת על חווית שירות מצטיינת, שמביאה להישגים טובים, שביעות רצון והרגשה טובה ללקוחות ולאנשים. כל עובד בקבוצה הוא "סוכן שינוי ומקדם תקשורת טובה".

 

בדרך זו תקשוב פורצת את גבולות העולם העסקי ומקדמת ברמה חברתית את הגישה החיובית והטובה שיכולה לעבור כמורשת מתגלגלת של עשיה חברתית, פורה וחיובית.

 

חזון תקשוב
בקבוצת תקשוב מאמינים בהובלה של תקשורת טובה

בין ארגונים ללקוחות, כאמצעי לשיפור החיים של

האזרחים וההישגים העסקיים של חברות וארגונים.

 

אנחנו מחוייבים ליצירת סטנדרט השירות המתקדם בישראל;

המבוסס על מצוינות ניהולית, גמישות תפעולית, חדשנות טכנולוגית,
חשיבה פורצת דרך והון אנושי מחויב ומגוון.

 

 

The Butterfly Button