הבלוג

על הקמת מוקד, תקשורת טובה ומה שביניהם

בתקשוב אנחנו מאמינים שהכל מתחיל בתקשורת טובה ושהקמת מוקד שירות אינה מסתכמת בשיטה ובתפעול.

הקמת מוקד היא בעצם תחילתה של מערכת יחסים לטווח ארוך עם הלקוחות שלנו, שהפקידו בידינו את הדבר היקר להם מכל – לקוחות הארגון.

אחרי עשרות אם לא מאות הקמות בשנים האחרונות, בנינו נוסחה מנצחת לניהול מסע ההקמה- נוסחה שהפכה לסטנדרט תקשובי.
קבלו את 10 העקרונות התקשוביים להקמה מוצלחת ואיכותית, כפי שנכתבו על ידי צוות ארגון ושיטות שלנו – שירן גלוסטרון, גיא אלקלעי, טאה רולינגר וטל כץ:
1. הכל מתחיל בתקשורת טובה - לפני הכל נבנה מערכת יחסים עם הלקוח שלנו

2. נגבש צוות הקמה מנצח

3. נתכנן נדייק ונרד לכל פרט

4. נקפיד על שגרות מעקב ובקרה

5. נתקשר באופן שוטף

6. ננהל משברים וסיכונים

7. ניזום ונהיה יצירתיים כהזדמנות לצמיחה ושינוי

8. נבצע חזרה גנרלית

9. נהיה שם ביום העלייה לאויר

10. ננתח ונפיק לקחים כדי להיות עוד יותר טובים

 

אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הכלים שאתם צריכים להקמת מוקד בסטנדרט הגבוה ביותר.

תקשוב ניוזלטר

אנחנו מעדכנים בכל מה שחדש, מעניין ומסקרן. נשמח אם תצטרפו
אנא מלאו את טופס - תקשוב ניוזלטר

* שדה חובה

The Butterfly Button