הבלוג

מה הקשר בין אחמ"ש ל-DJ?

טלאל שחוח, מנהלת ארגון ושיטות בקבוצת תקשוב

כולנו אוהבים מסיבות, ובכל מסיבה טובה המוזיקה היא הלב של האירוע

מכציבה את האווירה, "מרימה" את האנשים, ותגרום להם להינות ואף לשתף את הקרובים.

 

אז מה באמת הקשר בין אחמ"ש ל-DJ?

 

- שניהם יושבים למעלה ומתצפתים על הקהל/הנציגים

- שניהם חייבים להכיר את יעדי הלקוח לפני שהם "מתקלטים" על המשמרת

- שניהם תמיד דואגים לשמור על "הקצב" הנכון כך שכולם "ירקדו" לפי המנגינה שלהם

- שניהם הלב של האירוע/הפעילות ואי אפשר בלעדיהם!

 

אז מה צריך כדי להיות האחמ"ש/DJ הכי טוב?

 

 

1. הכר את יעדי הלקוח, כדי "לתקלט" הכי טוב על המשמרת האחמ"ש/DJ חייב להכיר ולנהל לפי המדדים והנהלים שנקבעו. לדוגמא:

 

- TSF זמן מענה תוך X שניות

- שיחות לשעה (פריון)

- אי זמינות

- ממוצע משך שיחה

- אחוז מענה/נטישה

- שיחות לשעה

- אחוז תעסוקה

- אחוז נוכחות

 

2. נהל את הזמן שלך. לטובת ניהול נכון של המשמרת/אירוע - יש לנהל את הזמן בצורה נכונה ולדעת בדיוק מה אני עושה בכל שלב במהלך היום:

 

תחילת משמרת (מעבר על נתוני יום האתמול, העלאת כל המערכות, בדיקת נתב, סידור הפסקות, ניהול נוכחות, ניהול כניסה למענה ועוד)

 

אמצע משמרת (ניהול מופע שיחות, ניהול real time, ניהול אי זמינות, נוכחות נציגים, ניהול הפסקות, דיווחים על מצב המשמרת, ניהול פעילויות איכות ועוד)

 

סוף משמרת (שליחת סיכום משמרת בסמס, שליחת דו"חות מסכמים, סדר וארגון המוקד, סגירת המוקדף סגירת נתב, ניתוק הנציגים מהמערכות עוד)

 

3. דע לנהל את עומסים שלך- מצב זמינות הוא כלי לניהול משמרת נכונה ויעילה המגדיר סט פעולות עם סדר עדיפות מוגדר מראש, כדי שנוכל להתמודד בצורה הנכונה עם מצבי זמינות שונים במשמרת.

 

הגדירו את הרמזור בהתאם לפעילות שלכם:

 

ירוק- מצב שיגרה

 

צהוב- מצב עומס

 

אדום- מצב חריג של עומס

 

לסיכום, זכרו תמיד- האחמ"שים הם הלב הפועם של הפעילות

תקשוב ניוזלטר

אנחנו מעדכנים בכל מה שחדש, מעניין ומסקרן. נשמח אם תצטרפו
אנא מלאו את טופס - תקשוב ניוזלטר

* שדה חובה

The Butterfly Button