-->
 

IVR

מיקומך באתר: ראשי » פירוט הערוצים » IVR
 

IVR - שירות מענה קולי אינטראקטיבי

 

מרכזי התקשורת במוקדי השירות מבוססים על מערכות מענה קולי  אינטראקטיבי,  המאפשר לקלוט  נתוני קול  ולחיצות מקשים באמצעות הטלפון ולספק שירות או מידע בהתאם. מערכת מענה קולי בטכנולוגית  זיהוי דיבור (ASR - AUTOMATIC SPEECH RECOGNITION) המוטעמת בהצלחה במספר מרכזי שירות  מובילים בתקשוב, מפענחת דיבור אנושי ומנהלת דיאלוג על פי קול בשפה טבעית, תוך שהיא מזהה דיבור על  בסיס  מילונים מוגדרים, מקנה זמינות 24/7 ובמגוון שפות מבוקש.

 

 


My button