-->
 

תפיסה רב ערוצית

מיקומך באתר: ראשי » חברה » תפיסה רב ערוצית
 

תקשוב רואה עצמה, בראש וראשונה, כחברת שירות. בבסיס רעיון השירות, נמצא החיפוש התדיר אחר צרכים ורצונות של לקוחות, ומתן פתרונות ושירותים בהתאמה.

 

מרכזי השירות שאנו מנהלים מתבססים על דיאלוג באמצעי תקשורת. עולם התקשורת מציב אתגרים, שינויים  ויצירת צרכים חדשים כל העת. אנו נוגעים בכל יום במליוני צרכנים, שמקיימים מגע תקשורתי יומיומי כדרך חיים, במגוון רחב של ערוצי תקשורת. 

 

הלקוחות שלנו מדברים באי-מייל, סמס, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל+, גוגל Talk, טוקבוקס, וואטס-אפ, ווידאו צ'ט, אונליין צ'ט, אינסטגרם ופינטרסט . כחברה, המנהלת מרכזי שירות מבוססי תקשורת הבנו, שבעולם של היום לא מספיק שנעניק את השירות הטלפוני האיכותי ביותר בישראל.

 

אנחנו חייבים להקשיב. להקשיב למה שהלקוחות צריכים היום, ולמה שהם יצטרכו מחר. בעקבות האתגר יצרנו את מהפכת מרכזי השירות של ישראל. מהיום מוקדי תקשוב הם מוקדים רב ערוציים, המנהלים קשר עם הלקוחות במגוון רחב של ערוצי תקשורת: סלולר, אינטרנט, צ'אט און ליין, רשתות חברתיות, מענה קולי, מיילים וכמובן בטלפון.

 

כחלק מפיתוח האסטרטגיה הרב ערוצית, הקמנו חטיבה חדשה - חטיבת פתרונות תקשורת מתקדמים. מתפקידה לשקוד על פיתוח מתמיד של  ערוצי תקשרת חדשניים, ההופכים את הקשר עם הצרכנים ליותר נגיש ופשוט. הצוות נמצא עם האצבע על הדופק. מאתרים ומגלים צרכים חדשים בעולם התקשורת, ויודעים לתת להם פתרונות חדשניים. בכל פיתוח בתקשוב אנחנו עם הפנים אל המחר.

 

האסטרטגיה הרב ערוצית מחייבת אותנו להיות מעודכנים, חדים, דינמיים. להשתנות בקצב שבו הלקוחות שלנו משתנים. לתת להם את פתרונות השירות האיכותיים, היעילים והמהירים ביותר בכל מקום, בכל שעה ובכל מדיה. אנחנו חייבים להיות קשובים למחר.
 


My button