-->
 

שיחת טלפון

מיקומך באתר: ראשי » פירוט הערוצים » שיחת טלפון
 

 

מוקד שירות טלפוני מייצר יתרונות ברורים לארגון, ובעיקרם ייעול ושיפור תהליכי שירות ומכירה, חיסכון בזמן ובכסף  והגדלת נפח מכירות במהלך קמפיינים שיווקיים. ניהול מרכזי שירות טלפונים הינו תחום התמחות המצריך השקעות וידע מקצועי ייחודי בתחום התשתיות ותקשורת, מתודולוגיית העבודה והמשאבים האנושיים והניהוליים. המבדלים אותו איכותית.

 

מעבר לכך, מערך השירות הטלפוני, הכולל מוקד וסניפים מבוזרים מחייב תחזוקה שוטפת של מערכות הארגון. לתקשוב מערכת אוטומטית התומכת בתפיסת השירות של הארגון -  פתרון ניטור אקטיבי, המדמה לקוח סמוי באופן אוטומטי, מאפשר לספק לארגון מידע רציף ועקבי על חוויית הלקוחות, הזמינות, שעות הפעילות ואופן המענה הטלפוני במוקד ובסניפים.

 

 


My button